Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Personal branding : cztery kroki do zbudowania osobistej marki

Tytuł:
Personal branding : cztery kroki do zbudowania osobistej marki
Temat:
poradniki
marketing
Rok wydania:
2012
Wydawca:
Gliwice, Helion
Seria:
Onepress Power
Opis fizyczny:
260 [4] s. : il., tab. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR     00774cam#a2200217#i#4500
001     3693200047793
003     GWSH_K
005     20210903131735.3
008     210903s########pl#||||g#||||||||#||pol#d
040     %a GWSH_K %c GWSH_K %e PNN %d GWSH_K
080 #   %a 331
245 0 0 %a Personal branding : cztery kroki do zbudowania osobistej marki / %c Dan Schawbel ; [tł. Maksymilian Gutowski]
260 #   %a Gliwice, %b Helion, %c 2012.
300     %a 260 [4] s. : %b il., tab. ; %c 24 cm.
490 1   %a Onepress Power
504     %a Bibliogr.
650   9 %a poradniki
650   9 %a marketing
856 4 # %u https://bib.gwsh.edu.pl/site/recorddetail/3693200047793 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
980     %a 331 

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Biblioteka:
Akademia Górnośląska im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
Położenie:
Czytelnia
Sygnatura:
C 331
Nr inwentarza:
A 59237
Lokalizacja:
 
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies