- Tytuł:
- Marketing sportu
- Autorzy:
- Sznajder, Andrzej
- Temat:
- Marketing sportowy
- Rok wydania:
- 2012
- Wydawca:
- Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
- ISBN:
- 9788320819915
- Opis fizyczny:
- 316 s. : il. ; 24 cm
- Książka
Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.
LDR 01563cam#a2200421#i#4500 001 3693200042029 003 GWSH_K 005 20210413114326.1 008 111229s2012####pl#a###f#f###|000#0#pol## 015 %a UWD 2012/220 020 %a 9788320819915 035 %a 991008876669705066 035 %a (PL-WaBN)b26970016-48omnis_nlop 035 %a b26970016 035 %a (OCoLC)804001391 035 %a xx002309046 035 %a (PL)b0000002697001 035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910418490505606 040 %a WA N %c WA N %e PNN %d GWSH_K 080 # %a 796.06(075.8) 100 1 %a Sznajder, Andrzej 245 1 0 %a Marketing sportu / %c Andrzej Sznajder. 250 %a Wyd. 2. zm. 260 # %a Warszawa : %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, %c 2012. 300 %a 316 s. : %b il. ; %c 24 cm. 336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent 337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia 338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier 380 %a Książki 504 %a Bibliogr. s. 311-316. 521 8 %a Dla studentów uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, a także dla osób profesjonalnie związanych z podmiotami rynku sportu. 650 9 %a Marketing sportowy %2 DBN 655 9 %a Podręczniki akademickie %2 DBN 710 2 # %a Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. %4 pbl 856 4 # %u https://bib.gwsh.edu.pl/site/recorddetail/3693200042029 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC 920 %a ISBN 978-83-208-1991-5 : %c zł 64,90 980 %a 796.06(075.8)
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!