- Tytuł:
- Marketing produktów systemowych
- Temat:
- Marketing
- Rok wydania:
- 2012
- Wydawca:
- Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
- ISBN:
- 9788320820164
- Opis fizyczny:
- 258 s. : il. ; 24 cm
- Książka
Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.
LDR 01625cam#a2200433#i#4500 001 3693200042015 003 GWSH_K 005 20210413104500.8 008 120911s2012####pl#a###f#f###|000#0#pol## 015 %a UWD 2012/27838 020 %a 9788320820164 035 %a 991011811529705066 035 %a (PL-WaBN)b27705067-48omnis_nlop 035 %a b27705067 035 %a (OCoLC)805361945 035 %a xx002535078 035 %a (PL)b0000002770506 035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910104780005606 040 %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d GWSH_K 041 0 # %a pol %b eng 080 # %a 339.138(075.8) 245 0 0 %a Marketing produktów systemowych / %c red. nauk. Leszek Żabiński. 260 # %a Warszawa : %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, %c 2012. 300 %a 258 s. : %b il. ; %c 24 cm. 336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent 337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia 338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier 380 %a Książki 504 %a Bibliogr. s. [255]-258. 521 8 %a Dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, menedżerów i praktyków. 546 %a Streszcz. ang. Spis treści także ang. 650 9 %a Marketing %2 DBN 655 9 %a Podręczniki akademickie %2 DBN 700 1 # %a Żabiński, Leszek %d (1947-2019) %e Red. 710 2 # %a Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. %4 pbl 856 4 # %u https://bib.gwsh.edu.pl/site/recorddetail/3693200042015 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC 920 %a ISBN 978-83-208-2016-4 : %c zł 54,90 980 %a 339.138(075.8)
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!