- Tytuł:
- Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej
- Autorzy:
- Bogunia-Borowska, Małgorzata
- Temat:
- reklama
socjologia
komunikacja społeczna
kultura - Rok wydania:
- 2004
- Wydawca:
- Kraków Wydaw. Uniw. Jagiellońskiego
- Książka
Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.
LDR 00717nam#a2200217#i#4500 001 3693100009540 003 GWSH_K 005 20200722104702.5 008 200720s2004####pl#||||g#||||||||#||pol#d 035 %a gwsh5704 040 %a GWSH_K %c GWSH_K %e PNN 080 # %a 316 100 1 %a Bogunia-Borowska, Małgorzata. 245 1 0 %a Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej / %c Bogunia-Borowska, Małgorzata. 260 # %a Kraków %b Wydaw. Uniw. Jagiellońskiego %c 2004. 650 9 %a reklama 650 9 %a socjologia 650 9 %a komunikacja społeczna 650 9 %a kultura 856 4 0 %u https://bib.gwsh.edu.pl/site/recorddetail/3693100009540 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!