Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Encyklopedyczne podstawy marketingu

Tytuł:
Encyklopedyczne podstawy marketingu
Autorzy:
Wojciechowski, Tadeusz
Temat:
marketing
Rok wydania:
2009
Wydawca:
Warszawa Wydaw. Placet
Opis fizyczny:
334 s.: il.; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR     00676nam#a2200205#i#4500
001     3693100001145
003     GWSH_K
005     20200722104405.0
008     200720s2009####pl#||||g#||||||||#||pol#d
035     %a gwsh11069
040     %a GWSH_K %c GWSH_K %e PNN
080 #   %a 339.138(075.8)
100 1   %a Wojciechowski, Tadeusz.
245 1 0 %a Encyklopedyczne podstawy marketingu / %c Wojciechowski, Tadeusz.
260 #   %a Warszawa %b Wydaw. Placet %c 2009.
300     %a 334 s.: %b il.; %c 24 cm.
500     %a Bibliogr.- Indeks.- Tab.
650   9 %a marketing
856 4 0 %u https://bib.gwsh.edu.pl/site/recorddetail/3693100001145 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC 

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Biblioteka:
Akademia Górnośląska im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
Położenie:
Czytelnia
Sygnatura:
C 339.138
Nr inwentarza:
A 53599
Lokalizacja:
 
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies