- Tytuł:
- Encyklopedyczne podstawy marketingu
- Autorzy:
- Wojciechowski, Tadeusz
- Temat:
- marketing
- Rok wydania:
- 2009
- Wydawca:
- Warszawa Wydaw. Placet
- Opis fizyczny:
- 334 s.: il.; 24 cm
- Książka
Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.
LDR 00676nam#a2200205#i#4500 001 3693100001145 003 GWSH_K 005 20200722104405.0 008 200720s2009####pl#||||g#||||||||#||pol#d 035 %a gwsh11069 040 %a GWSH_K %c GWSH_K %e PNN 080 # %a 339.138(075.8) 100 1 %a Wojciechowski, Tadeusz. 245 1 0 %a Encyklopedyczne podstawy marketingu / %c Wojciechowski, Tadeusz. 260 # %a Warszawa %b Wydaw. Placet %c 2009. 300 %a 334 s.: %b il.; %c 24 cm. 500 %a Bibliogr.- Indeks.- Tab. 650 9 %a marketing 856 4 0 %u https://bib.gwsh.edu.pl/site/recorddetail/3693100001145 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!